Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 7. februar 2016

December Daily 2015- uke 2

Her kommer bildene fra uke to i min December Daily. :)
22; Dekorering av pepperkaker! Selv Aksel pyntet ett par, i sin egen særegne stil. :)
 
23; Ble mange fine pepperkaker.
 
24; Tøffeste siden i albumet å lage.... Mammas begravelse....
 
25; Papirpose med div tags i
 
Tagsene oppi posen; den ene med bilder fra filmkveld med ungene for å koble av etter en tung dag, og den andre har jeg limt tekstene til sangene som ble sunget i kirka...
 
25; Programmet fra begravelsen
 
26; Ny bakedag sammen med ungene :)
 
27; I november bestilte jeg et julekit fra Shimelle.com, men det dukket aldri opp.
Så jeg etterlyste det, og fikk svar fra Shimelle at pga feil, fikk jeg dessverre ikke noe kit.
Som plaster på såret, sendte hun meg to pakker med Clear stamps fra kolleksjonen hennes, i tillegg til å refundere det jeg hadde betalt. :)
 
28; fredag, julebords- og hotellhelg med mannen. :)
Julegatene i Tromsø er blitt en fin tradisjon, synes jeg. :)
 
29; Koselig kveld med middag på Steakers.
 
30; Klart for julebord med jobben! Knallgod mat, og flott underholdning!
Vi var på ett show med Halvdan Sivertsen, før kvelden ble rundet av med og musikk og godt humør.


 
31; Mange flotte jenter på julebord :)
 
32; Luciadagen, da måtte vi jo bake lussekatter, jeg og ungene.:)
 
33; Og 3.søndag i advent. :)
Det var uke 2, uke 3 kommer om ikke så lenge. :)
Nå er klokka over midnatt, og det er faktisk bursdagen min... ;)
Ett år eldre, og ikke så mye klokere.... :D
Ha en fortsatt flott helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...